Informacje

Telefon / autor: pixabay
Telefon / autor: pixabay

Aplikacja pozwoli lepiej poznać Zagłębie Miedziowe

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 16 lipca 2020, 21:40

  • Powiększ tekst

KGHM Polska Miedź S.A. i samorządy Dolnego Śląska zapraszają mieszkańców i turystów do zwiedzania nieznanych miejsc w Zagłębiu Miedziowym. Dzięki aplikacji naMIEDZI jej użytkownicy będą mieli możliwość lepszego poznania regionu

Zagłębie Miedziowe to wyjątkowy region, a KGHM jest jego fundamentem. Naszym celem jest przekazanie wiedzy i wzbudzenie dumy u mieszkańców z naszego regionu. Zachęcamy do  rodzinnego wyjścia z czterech ścian i spacerów w najbliższej okolicy, aby odkrywać nieznane miejsca - mówi Marcin Chludziński, Prezes Zarządu KGHM Polska Miedź S.A.

Aplikacja startuje z ponad 20 trasami między Legnicą a Głogowem. Krótko opisane i zilustrowane zdjęciami oraz materiałami filmowymi zostało 250 punktów związanych z lokalną historią, zabytkami oraz ciekawostkami z regionu.

Aplikacja naMIEDZI ma służyć całemu regionowi. Zawarto w niej pięć ścieżek tematycznych, które poświęcone są polskiej miedzi. Użytkownicy aplikacji będą mieli szansę dowiedzieć się w jakim celu używa się dronów i jaką drogę potrzebuje przebyć szara ruda miedzi, by zamienić się w rdzawo pomarańczową katodę o zawartości 99,9 proc. Cu. Dostarczone również będą informacje o aktualnych wydarzeniach w regionie.

By skorzystać z aplikacji, wystarczy posiadać telefon komórkowy lub tablet z dostępem do Internetu, funkcją lokalizacji oraz Bluetooth. Dzięki technologii Beacon, treść niektórych punktów jest ukryta i wyświetli się dopiero wtedy, kiedy użytkownik znajdzie się fizycznie w konkretnej lokalizacji.

Aplikacja powstała dzięki współpracy KGHM Polska Miedź S.A. oraz samorządów Zagłębia Miedziowego. Na bieżąco będzie uzupełniana o kolejne zdjęcia, miejsca i filmiki.

CZYTAJ TEŻ: KGHM zalesia Dolny Śląsk

media.kghm.com, ep

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych