Informacje

Zdjęcie ilustracyjne / autor: Tauron
Zdjęcie ilustracyjne / autor: Tauron

Tauron bez barier

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 1 kwietnia 2022, 11:16

  • Powiększ tekst

TAURON to jedyna grupa energetyczna w Polsce, która stworzyła i wdraża całościowy program usuwania barier dla klientów i pracowników. Wysoka jakość usług jest jednym z priorytetów rozwoju TAURONA. Firma usuwa bariery komunikacyjne, architektoniczne i cyfrowe. Po inwazji na Ukrainę w TAURONIE w ciągu kilkunastu dni uruchomiono specjalne kanały obsługowe dedykowane uchodźcom

TAURON dąży do tego, żeby korzystanie z jego usług było łatwe i przyjazne dla osób z niepełnosprawnościami i seniorów – wyjaśnia Artur Michałowski, p.o. prezesa zarządu TAURON Polska Energia. - Realizujemy w Grupie inicjatywę „TAURON bez barier”, która zwiększa dostępność naszych usług i ułatwia obsługę klientów ze specjalnymi potrzebami. Zmiany zachodzą w kilku obszarach: w punktach obsługi klienta i punktach partnerskich, na infoliniach, a także na stronach i serwisach internetowych. Staramy się używać prostego, zrozumiałego języka. Większość spraw jest możliwa do załatwienia przez internet – dodaje Artur Michałowski.

Innym kanałem obsługowym jest czat z doradcą. W trakcie takiego wirtualnego spotkania, można załatwić wszystkie sprawy podobnie jak dzięki infolinii. Konsultanci udzielają tam wszelkich informacji i przyjmą zlecenie do realizacji. Korzystanie z punktów obsługi ma być dla wszystkich klientów komfortowe. Dbamy o to, by likwidować bariery i implementować udogodnienia wyczekiwane przez klientów.

Seniorzy stanowią obecnie 25% społeczeństwa. W 2021 roku TAURON przeprowadził badania, których wyniki pomogły nam udoskonalić obsługę skierowaną do osób starszych. Najważniejsze zmiany dotyczą: miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnościami, możliwości parkowania blisko wejścia, swobodnego dostępu i poruszania się po budynku, pomocy przy czytaniu dokumentów, dostarczenia dokumentów do domu klienta, możliwości zawarcia umowy przez pełnomocnika. Strony internetowe TAURON stopniowo są dostosowywane do standardu WCAG 2.1.

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych