Biznesowe samobójstwo T-Mobile: Czeska reklama obraża Polaków - ci odchodzą do innych operatorów
Jak popełnić biznesowe samobójstwo? Pokazało to T-Mobile, które w czeskiej reklamie przedstawiło Polaków jako naciągaczy i oszustów. Efekt? Polscy konsumenci masowo chcą odejść od firmy.
EDYCJA
Reklama, którą udostępnialiśmy zniknęła z YouTube'a, ale można ją obejrzeć tutaj:
Oto wspomniana reklama:
Polscy klienci już zapowiadają bojkot sieci T-Mobile. Zareagowała też ambasada Polski w Czechach.
Na krzywdzący spot ostro zareagowała polska ambasada w Pradze. „Stanowczo protestuję przeciwko takim połączeniom, które w sposób uproszczony i skandalizujący prezentują Polaków - napisała. - Jestem przekonana, że jest on niezgodny z wszelkimi zasadami reklamy, etyki medialnej i dobrego smaku, ale przede wszystkim szkodzi dobrym relacjom polsko-czeskim, które wiele osób po obu stronach granicy stara się budować” – napisała Grażyna Bernatowicz w liście do T-Mobile Czechy.
Klienci z kolei po prostu rezygnują.
Reklama nie podoba się także klientom T-Mobile z Polski, którzy już zapowiadają, że zrezygnują z usług operatora.
WM/ Fronda.pl/ as/