Kampania „#Szczepimysię” w mediach... poza TVN i Agorą
Centrum Informacyjne Rządu opublikowało wykaz umów dotyczących akcji #SzczepimySię. Wynika z tego, że żadnych emisji kampanii nie wykupiono w TVN, mediach Eurozetu, Agory i Ringier Axel Springer Polska
Kampania ruszyła pod koniec grudnia 2020 roku wraz ze startem Narodowego Programu Szczepień. W jednym ze spotów do szczepienia się zachęca aktor - Cezary Pazura.
Z wykazu umów wynika, że za promocję w mediach społecznościowych odpowiada agencja Interprima. Zawarto z nią umowę o wartości 4,98 mln zł
Za emisję reklam Polsat Media otrzymały 2,57 mln zł. W wykazie są także m.in. Telewizja Polska, Wirtualna Polska, Telewizja Republika czy TRWAM. Można zauważyć, że umów nie zawarto między innymi z TVN Grupą Discovery, Ringier Axel Springer Polska czy Agorą.
Portal Wirtualne Media zwraca też uwagę, że na przełomie grudnia i stycznia kancelaria premiera zwróciła się do czołowych nadawców telewizyjnych i radiowych o bezpłatną emisję spotów na temat szczepień. Wtedy nadawały je wymienione wyżej media.
Czytaj też: Szczepienia - tu dominują kobiety!
Wirtualne Media/KG