Informacje

Patrycja Kotecka / autor: Link4
Patrycja Kotecka / autor: Link4

Link4 z prestiżową nagrodą. Doceniono komunikację marki

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 28 kwietnia 2022, 21:25

  • Powiększ tekst

Kantar Polska wyróżnił instytucje finansowe, które w ciągu minionego roku najefektywniej kreowały swój wizerunek i dzięki temu zyskały zaufanie i zaangażowanie swoich klientów

Jeżeli chodzi o marki ubezpieczeniowe, to wyróżniona została marka Link4. A konkretniej kreatywność w przedstawieniu reklam firmy.

To dla nas szczególne wyróżnienie, bo przypadające na wyjątkowy czas pandemii. Mimo obiektywnych trudności, z którymi musiała sobie radzić cała branża ubezpieczeniowa, osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży poprzez call center, a to także zasługa ugruntowanej siły naszej marki jako wiarygodnego ubezpieczyciela w niepewnych czasach. Konsekwentnie budowany wyrazisty wizerunek LINK4 przekłada się na zaufanie klientów i nawet w trudnych czasach pozwala nam odnosić marketingowe sukcesy. W ostatnim roku sprzedaż składki w kanale direct pobiła kolejny rekord, z czego jestem szczególnie dumna. Silna pozycja w sektorze sprzedaży bezpośredniej to od lat znak rozpoznawczy LINK4 i zobowiązanie do wciąż lepszych wyników – mówi Patrycja Kotecka.

Laureaci nagrody wyłaniani są na podstawie badania rozpoznawalności przeprowadzonego przez Kantar Polska.

Czytaj też: Razem bezpieczniej – pakiet OC/AC w LINK4

Mat.Pras./KG

Powiązane tematy

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.