Informacje

Targetem, w który celuje amerykański gigant są raczej młodzi ludzie. (zdjęcie ilustracyjne) / autor: Freepik
Targetem, w który celuje amerykański gigant są raczej młodzi ludzie. (zdjęcie ilustracyjne) / autor: Freepik

Gigant branży AGD z USA wchodzi do Polski. Wywróci stolik?

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 30 sierpnia 2024, 18:00

  • Powiększ tekst

Grill sterowany smartfonem, automat do przygotowywania lodów i mrożonych deserów czy samoczyszczący się mop wbudowany w bezprzewodowy odkurzacz o dużej mocy. Brzmi futurystycznie, ale to rzeczywistość – m.in. takie produkty zaoferuje technologiczny gigant z Ameryki, który ma w planach podbicie polskiego rynku AGD.

Niebawem na polskim rynku zadebiutuje amerykańska firma z branży AGD – SharkNinja. Wśród produktów sygnowanych markami Shark oraz Ninja są urządzenia zarówno do użytku domowego, jak i plenerowego. Jak podaje portal wiadomoscihandlowe.pl, sprzęty zostały zaprojektowane z myślą o zwiększeniu wygody i komfortu klientów.

„SharkNinja” – brzmi groźnie

Śledzimy globalne trendy i sondujemy potrzeby konsumentów, aby tworzyć produkty, które rozwiązują rzeczywiste problemy - często takie, których inni nie dostrzegają. Polski rynek jest dla nas bardzo ważny i cieszymy się z rosnącego zainteresowania naszymi wyrobami” – powiedział Tom Brown, prezes SharkNinja na region EMEA, cytowany przez serwis. Obok klasycznych pralek, lodówek czy kuchenek, w ofercie producenta pojawiło się niedawno kilka nowości, np. Ninja Woodfire ProConnect Grill – czyli uniwersalne urządzenie, w którym można grillować, wędzić i smażyć na powietrzu. Sprzęt jest wyposażony w technologię Woodfire, która wykorzystuje prawdziwe drewno, dzięki któremu mięso zyskuje „dymny” smak. Co więcej, grillem można sterować przy pomocy smartfona.

Nietuzinkowe propozycje

Inna nowinka, która zwraca uwagę, to Ninja Creami Deluxe – urządzenie do przygotowywania lodów i mrożonych deserów. W ofercie jest także Shark Hydrovac, czyli odkurzacz podłogowy w dwóch wersjach (przewodowej i bezprzewodowej). Poza funkcją odkurzacza sprawdzi się również jako mop – w dodatku z opcją samoczyszczenia. Urządzenia marki Shark wyróżnia mocna kolorystyka, natomiast sprzęty marki Ninja cechuje klasyczna czerń. „Wprowadzając na rynek nowe produkty i kategorie, chcemy ułatwiać codzienne życie w każdym polskim domu. Wierzymy, że innowacyjne rozwiązania Shark Clean, Ninja Kitchen, Shark Beauty i Ninja Outdoor spotkają się z uznaniem i będą ważnym krokiem w rozwoju naszej firmy w Polsce i poza nią” – stwierdził Michael Maier, dyrektor zarządzający SharkNinja na region DACH i Polskę, cytowany przez wiadomoscihandlowe.pl.

Roczna sprzedaż netto rzędu 15 mld zł

Serwis podaje, że produkty SharkNinja są dostępne w sprzedaży detalicznej online i offline, a także u dystrybutorów na całym świecie. Sprzęty tej firmy cieszą się dużą popularnością m.in. w Wielkiej Brytanii i Niemczech. SharkNinja to globalna spółka zajmująca się projektowaniem i produkcją urządzeń (szeroko rozumiane AGD), która została założona w 1994 roku. Siedziba producenta mieści się w Needham w stanie Massachusetts. Portfolio obejmuje 27 podkategorii gospodarstwa domowego. W 2022 roku spółka osiągnęła sprzedaż netto na poziomie 3,7 mld dol.

Źródło: wiadomoscihandlowe.pl

Oprac. GS

»» Odwiedź wgospodarce.pl na GOOGLE NEWS, aby codziennie śledzić aktualne informacje.

»» O bieżących wydarzeniach w gospodarce i finansach czytaj tutaj:

Skandal! Zalało nas 40 tys. ton niemieckich ziemniaków

Niebywałe! Te zabawki szpiegują Twoje dziecko!

Już 2 września rusza telewizja wPolsce24!

»» Najnowsze wydanie „Wywiadu Gospodarczego” oglądaj tutaj:

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych