Informacje

Toyota Corolla. ZDJĘCIE ILUSTRACYJNE / autor: Pixabay
Toyota Corolla. ZDJĘCIE ILUSTRACYJNE / autor: Pixabay

43.170 najpopularniejszych aut w Polsce do serwisu!

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 25 listopada 2024, 16:36

  • Powiększ tekst

Ponad 43 tys. aut marki Toyota Corolla jest objętych kampanią naprawczą w Polsce, gdyż może pojawić się w nich problem z ciśnieniem płynu hamulcowego, co z kolei wydłuża drogę hamowania i zwiększa ryzyko zderzenia - przekazał producent w poniedziałek.

Toyota w poniedziałek poinformowała Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodzie Toyota Corolla wyprodukowanym w Wielkiej Brytanii i Turcji od 16 stycznia 2023 r. do 5 listopada 2024 r. może występować problem z systemem hamowania.

W sytuacji gdy pedał hamulca jest wciśnięty podczas pokonywania zakrętów, istnieje możliwość, że ciśnienie płynu hamulcowego może nie być kontrolowane zgodnie z założeniami” - czytamy komunikacie producenta.

Wyjaśniono, że kierowca może chwilowo doświadczyć tzw. twardego pedału hamulca i zmniejszonej siły hamowania. „Wydłuża to drogę hamowania i zwiększa ryzyko zderzenia” - podkreślono.

»» O akcji serwisowej firmy KIA czytaj tutaj:

16 tys. aut do naprawy. „Możliwy pożar w komorze silnika”

Wskazano, że kampanią naprawczą objęto 43 tys. 170 pojazdów. Ponadto Toyota zadeklarowała, że właściciele tychże aut będą zapraszani do autoryzowanych stacji obsługi (ASO) w celu zmiany oprogramowania elektronicznej jednostki sterującej poślizgiem (ECU). 

PAP, sek

»» Odwiedź wgospodarce.pl na GOOGLE NEWS, aby codziennie śledzić aktualne informacje

»» O bieżących wydarzeniach w gospodarce i finansach czytaj tutaj:

Ciągniki wreszcie pojadą szybciej

Ekologiczne mrzonki Brukseli

Ciemno wszędzie, cicho wszędzie” – skąd brać prąd?

»» Były prezes Orlenu Daniel Obajtek o dramatycznej obecnie kondycji paliwowego koncernu - oglądaj na antenie telewizji wPolsce24

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych