Informacje

Salon Reserved w Berlinie / autor: LPP
Salon Reserved w Berlinie / autor: LPP

Reserved debiutuje we Frankfurcie nad Menem

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 27 września 2018, 11:08

  • Powiększ tekst

LPP otworzył 20. salon Reserved w Niemczech. W drugim kwartale większość z 921 mln przychodów tej flagowej marki LPP pochodziła z zagranicy.

Od chwili debiutu na rynku niemieckim stawiamy przede wszystkim na rozwój jakościowy sieci Reserved w tym regionie. Nasze salony otwieramy w stolicach landów, w najważniejszych punktach handlowych na mapie Niemiec. Dlatego debiut we Frankfurcie nad Menem był od dawna w obszarze naszych zainteresowań. Otwarcie tego salonu ma duże znaczenie dla naszej obecności na rynku niemieckim – mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes zarządu LPP.

Flagowa marka LPP ma za sobą dwa udane debiuty w ubiegłym roku w tej części kontynentu – w Berlinie na Tauentzienstrasse oraz w Londynie na Oxford Street. Nowy, 20. salon Reserved w Niemczech został otwarty w kamienicy przy Zeil Strasse – jednej z najczęściej odwiedzanych ulic handlowych w Niemczech.

LPP rozwija sieć sprzedaży stacjonarnej i internetowej marki Reserved w Niemczech od 2014 roku. W IV kwartale 2016 roku firma uruchomiła tu także sklepy internetowe młodszych marek – Cropp, House, Mohito i Sinsay. Z perspektywy ostatniego półrocza, Niemcy są dla firmy piątym zagranicznym rynkiem pod względem wartości przychodów.

Powiązane tematy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych