Informacje

Rusza kampania reklamowa BLIKa

Zespół wGospodarce

Zespół wGospodarce

Portal informacji i opinii o stanie gospodarki

  • Opublikowano: 2 grudnia 2016, 10:41

  • 0
  • Powiększ tekst

BLIK to system płatności z użyciem telefonów komórkowych, stworzony przez polskie banki. Właśnie rusza jego kampania reklamowa

System mobilnych płatności BLIK istnieje od lutego 2015 roku. W ciągu kilkunastu miesięcy funkcjonowania spółka skupiała się na rozwoju funkcjonalności produktu oraz budowie sieci akceptacji w poszczególnych kanałach sprzedaży. Teraz system będzie szeroko promowany. . Kampania, która od początku grudnia komunikowana będzie w mediach ma za zadanie przedstawiać w prostej formie najważniejsze funkcjonalności BLIKA – możliwość wypłaty gotówki z bankomatu, przelewy na numer telefonu i szybkie płatności online.

To dla nas przełomowa chwila, bo po raz pierwszy wychodzimy z informacją o BLIKU do tak szerokiego grona odbiorców - mówi Grzegorz Długosz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu.

W tej chwili z BLIKA korzystają klienci Alior Banku, Banku Millennium, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku (oraz Orange Finanse), PKO Banku Polskiego (oraz Inteligo), Getin Noble Banku i T-Mobile Usługi Bankowe. Po niedawnym wdrożeniu BLIKA w serwisie Allegro można nim płacić w niemal wszystkich sklepach internetowych w Polsce, wypłacać gotówkę z większości, bo z około 14,5 tys. bankomatów (należących do sieci Euronet, Planet Cash oraz banków-uczestników systemu), dokonywać płatności bezpośrednio na numer telefonu ( w tej chwili jest to możliwe w ING Banku Śląskim, Banku Millennium, Banku Zachodnim WBK, mBanku i PKO Banku Polskim) oraz realizować transakcje w ponad 162 tysiącach terminali płatniczych. Od momentu, gdy system został uruchomiony dokonano nim ponad 6 milionów transakcji.

Powiązane tematy

Komentarze