Czekoladowy biznes do wzięcia
Nietypowy gracz wśród czołowych producentów słodyczy czekoladowych: mało znany z marek, a bardziej ze współpracy B2B, jest do wzięcia - czytamy w Pulsie Biznesu
Tajemnicza spółka - Millano Group spod Poznania, niepostrzeżenie urosła, stając się najwyżej klasyfikowanym polskim producentem w rankingu 100 największych pod względem przychodów firm słodyczowych na świecie (ranking wydawnictwa Candy Industry). Dzięki swoim przychodom (330 mln dolarów) znalazła się na 59. pozycji tego zestawienia. Zostawiła daleko w tyle najbardziej rozpoznawalne polskie marki w swojej branży, takie jak Colian czy Wawel.
Grupa Millano dystrybuuje swoje wyroby do ponad 50 krajów na całym świecie. Teraz chce zrealizować założony plan inwestycyjny, co będzie wymagać sporych nakładów finansowych.
Dlatego Grupa Millano, wraz z założycielem, zastanawia się nad możliwością i zasadnością wsparcia się w tym procesie zewnętrznymi źródłami finansowania — tłumaczy Paweł Lewandowski, dyrektor finansowy grupy.
Potencjalni inwestorzy potwierdzili, że zostali zaproszeni do wzięcia udziału w procesie sprzedaży.