Awaria w ING BSK
Od około godz. 15 trwa awaria w ING Banku Śląskim; klienci nie mają dostępu do systemu internetowego i aplikacji mobilnej. Są również problemy z płatnością kartą, wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.
Komunikat na stronie banku głosi: „Występują przejściowe trudności z działaniem bankowości internetowej Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Pracujemy nad rozwiązaniem problemów”.
Na profilu na Facebooku bank podał, że są również problemy z płatnością kartą i wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.
Rzecznik prasowy banku Piotr Utrata poinformował, że problemy z systemem bankowym zaczęły się około godz. 15.
Wszystko wygląda na to, że awaria dotyczy infrastruktury sieciowej banku - powiedział.
Jak podkreślił, w miarę możliwości sukcesywnie będą uruchamiane usługi.
Obecnie działa w trybie ograniczonym możliwości płacenia kartami, niebawem - mam nadzieję - zostaną uruchomione bankomaty i system internetowy – powiedział.
Na podst. PAP