PKO Bank Polski Instytucją Roku 2017
W III edycji rankingu Instytucja Roku prowadzonego przez portal Mojebankowanie.pl, PKO Bank Polski został uhonorowany statuetkami w dwóch kategoriach: „Przyjazne otwarcie konta firmowego” i „Przyjazne otwarcie konta przez internet” – dla klientów indywidualnych. Nagrodę specjalną otrzymało także Biuro Prasowe PKO Banku Polskiego
PKO Bank Polski od lat wdraża nowe technologie pomagające przedsiębiorcom rozwijać swój biznes. Nagroda w kategorii „Przyjazne otwarcie konta firmowego” to dowód, że jesteśmy partnerem dla firm, cechuje nas kompleksowa oferta, wysoka jakość obsługi oraz przyjazna i nowoczesna bankowość elektroniczna, za co ceni nas już ponad 438 tys. polskich przedsiębiorstw. Swoim klientom oferujemy nie tylko kompleksowe usługi finansowe, ale także profesjonalne doradztwo i szereg usług dodatkowych, ułatwiających codzienną pracę w firmie – mówi Anna Podgórska, dyrektor Departament Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski prowadzi obecnie ponad 7 mln rachunków dla klientów indywidualnych.
Przyznanie nam nagrody za tę funkcjonalność, potwierdza fakt, że nasze rozwiązania doceniają zarówno klienci, jak i eksperci z branży – mówi Paweł Placzke, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego w PKO Banku Polskim.
Ranking Instytucja Roku to badanie przedsiębiorstw z branż bankowej, ubezpieczeniowej i telefonii. Niezależni eksperci dokonują oceny proklienckich działań firm i nagradzają je za przyjazne klientom rozwiązania.
W ubiegłym roku, PKO Bank Polski otrzymał tytuł Instytucja Roku 2016 w kategorii specjalnej za najlepszą jakość obsługi na infolinii.